• Altijd 4 jaar BOVAG garantie
  • Gekwalificeerd voor alle automerken
  • Wij werken voor (bijna) alle verzekeraars
  • Vervangende mobiliteit beschikbaar
Drie keer raak: Groene Duim voor A.A.S.-bedrijven!
Nieuws
Actueel

Drie keer raak: Groene Duim voor A.A.S.-bedrijven!

18 april 2025

Afgelopen week hebben drie vestigingen een bijzondere erkenning ontvangen: de Groene Duim van Centraal Beheer. Een trofee die niet zomaar uitgedeeld wordt – het is een prijs gebaseerd op de stem van de klant. En dat maakt deze erkenning extra waardevol.

Centraal Beheer

Centraal Beheer werkt samen met een netwerk van meer dan 500 schadeherstelbedrijven verspreid over heel Nederland. Na elke schadeherstelopdracht wordt de klant gevraagd naar zijn of haar ervaring. De best presterende bedrijven ontvangen een Groene Duim, als teken van uitmuntende klanttevredenheid.

Deze keer mochten Autoschade Ekas (Kerkrade), Autoschade Dubbeldam (Dordrecht) en Autoschade Heuvelland (Elsloo) de felbegeerde trofee in ontvangst nemen. Elk met hun eigen verhaal, maar met een gedeelde missie: klanten écht goed helpen.

Autoschade Ekas – Kerkrade

Bij Autoschade Ekas in Kerkrade hangt een sfeer van trots. Mede-eigenaar Patrick Geerlings weet waarom: hun team heeft de felbegeerde Groene Duim gewonnen. “Het voelt als een soort publieksprijs die onze klanten ons hebben toegekend,” vertelt Patrick met een glimlach.

Voor Patrick zit de kracht in helderheid en een beetje extra aandacht. “Wees goed, maar niet gek,” zegt hij nuchter. “Behandel elke klant zoals jij zelf graag behandeld zou willen worden. Leg alles duidelijk uit – de klant snapt vaak meer dan je denkt. En probeer je service zó te verlenen dat het voelt alsof ze iets extra’s krijgen, zonder dat het jou veel extra kost.”
Een simpele aanpak, maar eentje die duidelijk werkt.

Autoschade Dubbeldam – Dordrecht

In Dordrecht staat Autoschade Dubbeldam bekend om hun klantgerichte aanpak. Directeur Wout Henderson heeft daar een duidelijke visie op: “We scoren goed op klanttevredenheid omdat we de klant echt centraal stellen. Klantvriendelijkheid, ontzorgen, empathisch vermogen – dat zijn voor ons geen losse begrippen, maar dagelijkse praktijk.”

Volgens Wout zit het verschil in de kleine dingen die groot aanvoelen. “We nemen de tijd om de schade goed uit te leggen, en zorgen ervoor dat de klant weet waar hij aan toe is. Uiteindelijk draait het om een veilige én mooie reparatie. Dáár gaan we voor, elke keer weer.”

Autoschade Heuvelland – Elsloo

Bij Autoschade Heuvelland in Elsloo vieren ze dubbel feest. Voor de tweede keer op rij sleept het team de Groene Duim binnen. “We zijn er met het hele team ontzettend trots op,” zegt mede-eigenaar en vestigingsmanager Sjaak Hambeukers. “We denken dat we dit vooral te danken hebben aan onze tevreden klanten. En aan hoe wij als team samenwerken – nauw, betrokken en met oog voor de mens achter de schade.”

Wat opvalt bij Heuvelland is de warme sfeer. “Ons kantoor voelt als een huiskamer,” vertelt Sjaak. “Klanten voelen zich hier snel op hun gemak, en dat vinden we ontzettend belangrijk.”

Op de vraag naar dé tip voor succes knipoogt hij: “Zeg wat je doet, en doe dat ook. De rest… dat is ons bedrijfsgeheim 😉"